4021401402 |
Proposta coeducadora |
2021-2022 |
Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
9/2/2022 - 25/5/2022 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
C Tecnos |
|
c. Topete, 34 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
07/01/2022 - 18/01/2022 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La proposta busca la implementació de la coeducació al centre i pretén formar a una part
del professorat perquè pugui vetllar per aquesta implementació.
|
| |
Objectius |
La proposta busca la implementació de la coeducació al centre i pretén formar a una part
del professorat perquè pugui vetllar per aquesta implementació.
Objectius generals
❖ Incorporar la coeducació al centre educatiu.
❖ Empoderament del professorat com agents de canvi.
Objectius estratègics
❖ Creació d’un grup motor que vetlli per a la incorporació de la coeducació al centre.
❖ Diagnosi de centre en matèria de coeducació.
❖ Detecció de les dinàmiques de discriminació i violències associades.
❖ Presa de consciència sobre les desigualtats socials dins i fora de la comunitat.
❖ Pràctica reflexiva: a través del diàleg i de preguntes de reflexió debatrem sobre les
qüestions abordades a les sessions.
❖ Vivencial: a través de dinàmiques participatives aconseguirem fer de les nostres
experiències punts d’aprenentatge.
❖ Observació: a través d’observar allò que passa al nostre voltant aconseguirem delinear
les dinàmiques que voldrem canviar.
❖ Horitzontalitat: es configurarà un espai d’aprenentatge col·lectiu vetllant perquè totes les
veus estiguin representades.
|
| |
Continguts |
La proposta busca la implementació de la coeducació al centre i pretén formar a una part
del professorat perquè pugui vetllar per aquesta implementació.
Objectius generals
❖ Incorporar la coeducació al centre educatiu.
❖ Empoderament del professorat com agents de canvi.
Objectius estratègics
❖ Creació d’un grup motor que vetlli per a la incorporació de la coeducació al centre.
❖ Diagnosi de centre en matèria de coeducació.
❖ Detecció de les dinàmiques de discriminació i violències associades.
❖ Presa de consciència sobre les desigualtats socials dins i fora de la comunitat.
❖ Pràctica reflexiva: a través del diàleg i de preguntes de reflexió debatrem sobre les
qüestions abordades a les sessions.
❖ Vivencial: a través de dinàmiques participatives aconseguirem fer de les nostres
experiències punts d’aprenentatge.
❖ Observació: a través d’observar allò que passa al nostre voltant aconseguirem delinear
les dinàmiques que voldrem canviar.
❖ Horitzontalitat: es configurarà un espai d’aprenentatge col·lectiu vetllant perquè totes les
veus estiguin representades.
|
| |
Formador/a |
Aida Rivas-Moreno
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Elaboració de materials i propostes d'aula recollida
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Tasques d'aula recollides
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
09/02/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
dimecres |
25/05/2022 |
1700 |
1900 |
|
| |